Tema: Re: Paspaudus stabdziu pedala keiciasi apsukos
Autorius: Ziogas
Data: 2009-02-15 21:25:35
> O kaip normaliai isitikinti kur tikroji beda? Jei traukia ora diafragma,
> tai kaip ja patikrint? Kad nebutu darbo be reikalo.

Tai, kad patikrinimo budas yra toks, koki jau zinai :
******
Kaip suprantu ta keptuve gera. Nes pabandziau neuzkurus spaudyt pedala iki
kietumo ir uzkurus pedalas susileidzia, tai reikia su keptuve viskas gerai?
*******
Mano nuomone butu tokia, kad gal reiketu kol kas nieko nedaryti ir kol kas
vazineti, tuo paciu ziurint ar tas gedimas ,,nedideja''. Cia su ta salyga,
jei tas variklio susipurtymas netrukdo normaliai vazineti, jei del to
variklis neuzgesta ir pan.