Tema: Re: Paspaudus stabdziu pedala keiciasi apsukos
Autorius: Ziogas
Data: 2009-02-15 20:36:20
> Bet man tai pasidare po vamzdelio keitimo ir sistemos nuorinimo. Reiskias
> problema gali buti du diafragma, nes daugiau negalejo niekas pasikeist.

Nebutinai. Ziurint kokioje vietoje keitet vamzdeli, galejot ir kokia slanga
sujudint ir t.t. ir panasiai. O slangos yra senos, sukieteje, daug nereikia,
kad apgadinti.

> Sunkiai keiciasi diafragma? Reikia ta keptuve juoda imt lauk ir keist? Ar
> yra kokie nors rem. koplektai?

Nezinau, nei ka pasakyti. As asmeniskai bandyciau visa keptuve naudota is
lauzyno.
Del rem.komplektu nezinau.

> Labai sudetinga? Imanoma paciam?

Siaip tai tikrai paprasta.
Bet pirmiausiai isitikink, kur tikrai beda, kad nebutu darbas be reikalo.