Tema: Re: Puikus garsas
Autorius: Dainiushas
Data: 2020-09-27 09:00:04
na kad ne, mano supratimu garsistas išmeta jau keptą steiką, su šlakeliu
aliejaus ir žiupsneliu druskos. A pasku jau vatotojo reikalas pilt
pomidorų padažą ant jo :). Ir beje išmeta labai daug perkeptų, tai čia
gal tuos paskui reikia taisyt kolonėlėmis "su charakteriu" ar
ezoteriniais laidais?
o kas dėl patalpos tai seniai aišku, kad ji vienas iš esminių
komponentų. Ir gal tada visgi ant darbo stalo padėti monitoriai nėra
taip blogai, ypač jei nori kažką išgirst, ne tik foninio zyzimo? Nes
zyzt labai gerai gali kokią nors plastkasinė huinia su vienu
garsiakalbiu, koks gi ten skirtumas?