Tema: Re: Puikus garsas
Autorius: Dainiushas
Data: 2020-09-25 18:02:37
blia nu man tai didžiausia monitorių bėda, kad juos prie kažko pajungt
reikia! :)

O ten visa kita taip šiaip labiau detalės ir ezoterika. Visi tie
"neautralūs" ne "neutralūs" skambesiai, nu tai ekvalaizeriu elementariu
gali bile ką gi padaryt :). Bet jau vien garsiakalbių laidų nebuvimas ir
bi-tri amping'as yra nu pzdc kokia vertybė.