Tema: Re: 2.0 to 2.1 klausimelis
Autorius: news reader
Data: 2020-04-23 09:00:23
arba resyveris neprotingas arba netinkamai sukonfiguruotas... Nes tai
yra jo darbas. Pvz. Denon resyveris nustacius tiek 2.0 ar 4.0 (front +
surround) pats sumapina kanalus tvarkingai i turima koloneliu kieki ir
nei karto nekilo mintis garsinti ar tylinti kuri nors kanala. Dialogai
girdisi idealiai, o muzika ir efektai irgi puikiai. Jokio disbalanso
nesijaucia.