Tema: Re: 2.0 to 2.1 klausimelis
Autorius: Jonas
Data: 2020-04-21 20:43:08
Kelis kart sprendziau su MPC HC playeriu prie audio switcher nustatymu
pasirinkdamas kuriuos filmo kanalus perduoti i L ir R. Jei viska nustatysi
ir nieks nepasikeis - perkrauk programa.
Bet puikiai veikia ir integruotos garso plokstes realtek draiveriai
(Gigabyte GA-H110M-S2H), kuriuose pasirenku, kad naudoju 5.1 sistema, bet
pazymiu, kad turiu tik SUB ir Front L-R, kazkaip viska sumixuoja ir net
zemus daznius atskiria klausantis iprastos stereo muzikos (yra irgi
settingas).

J.