Tema: Re: Reikia koloneliu
Autorius: Dainiushas
Data: 2020-03-07 21:53:22

>     -oi, konkretaus modelio dabar tikrai nepasakysiu. Atrinkciau nebent pagal isvaizda ar kaina (litais :) ). Net nepamenu kas

Garsiakalbiai "variniai" ar juodi buvo?

konkreciai netiko. Greiciausiai kazko truko (auksti/zemi). Pvz tannoy, o
ypac dali labai tiko negarsiai klausant akustines muzikos. Bet vos tik
perjungus i koki grunge bei pagarsinus akivaizdziai pritrukdavo
dinamikos/astrumo. Lyginama buvo su infinity bei jbl.
> Anyway, kaip ir minejau, garso supratimas ziauriai individualus dalykas itakojamas gausybes faktoriu: muzikos zanras, garsas, patalpa, saltinis ir tt... Ir vieni (dazniausiai turintys klausa) pasitiki savo ausimis, kitiems gi reik rekomendaciju.
> Buvo cia 'melomanas/audiofilas', eile metu tobilino savo audiosistema pagal newsu rekomendacijas. Berods paskutinis postas buvo mzdg toks: 'ajna pyst kaip meslinai skamba jusu rekomenduota sistema uz brangiai'. Po to kazkur prapuole :)

Tai Vidas! aš čia irgi DIY už brangiai dariau, kažkaip nesijaučiu labai
nudžiugintas.