Tema: Re: Aciu tOMZY
Autorius: Unicorn
Data: 2010-08-23 20:26:03
Ok pabandysiu.
Tik idomu is teorinio kampo - kuo nuliukai vienetukai ateje per USB skiriasi
nuo atejusiu is SPIDF? T.y. kurioje vietoje jie pakeiciami neteisingais? Juk
teoriskai USB pralaidumas yra didesnis nei WAV'o bitreitas (1400 kbps). Net
ir 24/96 srautas ne didesnis uz USB pralaiduma, jei skaiciuosim megabaitus
per sekunde.
Tai kodel USB blogai?