Tema: Re: Aciu tOMZY
Autorius: Unicorn
Data: 2010-08-22 10:06:49
lengvai neisgirsi skirtumo. Internete info kai ieskojau, buvau uztikes
testavimu ar skiriasi garsas naudojant skirtingus iejimus. Isvada visur
buvo, kad jei ir yra skirtumas, tai jis praktiskai negirdimas. Beje, kiek
zinau Beresfordas ta USB yra kazkaip patobulines, tik nepamenu ka jis ten
pakeites.
Pabandyti aisku vistiek verta, bet neturiu kaip tycia nei coaxialinio, nei
optinio kabelio po ranka.