Tema: Re: mp3 grotuvelio...
Autorius: Feniksas
Data: 2010-06-25 18:40:44
telefas bilekoks pigiausias motorola su mp3 ir fm, net nezinau modelio,  antras - ericsonas is walkman serijos, nedidelio skaiciaus, gal 4xx, ar 3xx, poros metu senumo, irgi funkcijom nepasizymi. jo, tu teisus, didziausias minusas, kad batarke tuomet telefo senka ant akiu. jei pasirinksi telefa - reikia ziuret, kad pvz pakrovimo lizdas ir ausiniu butu skirtingose vietose, vaziuodamas mashina, galetum klausyt ir kraut vienu metu, su kai kuriais ericsonais tas problema, be to aksesuarai brangesni uz kitus. labai daug marketingo nesamoniu.
del audiobook'u tai cia rimtai svarbi funkcija, as keliuose perziuretuose grotuvuose tos funkcijos pasigedau, tai teko susitaikyt... kazkada buvau fanatas audioknygu, labai patogu keliaujant, bet kad uzknisdavo kai kurie failai ten po 30-60 minuciu, be chapteriu, tai reikdavo atsimint, kur sustojei.
tiesa, garso kokybe tai labai gerai pasimato ant skirtingu ausiniu ir isbandzius ta pacia daina 128 ir koki 320 bitreitu - net palyginimo su kitais grotuvais nereikia. jei neskiri kokybes, tuomet jos ir nera...

p.s. kazkur namie yra Creative Stone berods... gavau dovanu, nepanaudojau nei karto, net nezinau kur nukishau. isvados kaip ir aiskios ;)