Tema: Re: mp3 grotuvelio...
Autorius: Shadowed
Data: 2010-06-25 18:24:11
o koks telefas :) ? Siaip ideja tai turbo. Del audio knygu irgi gera. Tik
tiek minusa matau kad papildomas baterkes eikvojimas prasideda telefui,
kurio gali prireiktu netinkamiausiu momentu... O jei grotuvelis nusibaigtu
nu tai maza beda, pakraut ar baterke pakeist... Sakyciau gal su keiciama
baterija butu geriau? Garso kokybe aisku irgi geras dalykas, kiek tai
imanoma su mp3 ir ausinem... Ekranas siaip kaip ir nebutinas, nebent dainos
pavadinima ar ka parodyt, video irgi nereik... antras punktas irgi aktualus,
nors pats net nepagalvojau. Gerai kad uzklausiau patarimo.