Tema: Re: Media grotuvas
Autorius: Bronco
Data: 2010-06-09 18:55:06
On 2010-06-09 16:57, Icetom wrote:
> Kad nekoks tas Xtreamer - vaizdas silpnai-prastai, garsas per spdif dar
> blogiau.
>
> Jei rinkčiausi, tai greičiausiai kažką iš naujų Popcornu. Galima būtų ir
> Dune bet reiktų tikrinti kaip vaizdas-garsas su naujausiais firmware ;/

A, velnias žino, neturėjau pats galimybės lygint daugiau media grotuvų.
Jei būtų galima atsitemti pasibandymui kokį Dune ar Popcorn ir
pasibandyti realiai, tai gal ir nusipirkčiau. Nes jei nusipirkus teks
ieškoti privalumų su padidinamu stiklu, tai sakyčiau, tik tuščiai
praleistas laikas ir išmesti pinigai. Pajungęs esu xTremerį prie
Panasonic 50V10, kokybė tenkina. Lyginau SD atkūrimą su Pioneer 696 DVD
grotuvu, tai nieko blogo xTreamerio atkūrime nepastebėjau. Gal reiks
review paieškot, kur šita trijulė pajungta prie gero TV ir akustikos
išsamiai palyginta. Jei jame bus įrodyta, jog xTreameris gauna
vienareikšmiškai į kaulus, tada gal ir nusipirksiu kokį kitą :)