Tema: Re: Media grotuvas
Autorius: Bronco
Data: 2010-06-09 17:52:29
Kažkada rašiau, priminsiu. Dariau pusrimtį FLAC testą xTreamer vs
Squeezebox Duet. Pusiau rimtą, nes pajungta buvo prie seno Technics
resyverio su Tannoy 5.1 FX kolonėlėmis. Sistema iki hi-fi netraukia, bet
subjektyviai labai didelio skirtumo skambėjime nepastebėjau. Kartais
visais nesijausdavo skirtumas, kartais xTreamerio garsas kiek skardesnis
atrodė, bet, galima sakyti, jog nustebino. Maniau bus gerokai prasčiau.
Taigi, jei pakanka vien FLAC atkūrimo, tai xTreameris tam tinka.
Patogumo klausyti flac, aišku, nulis, bet čia taip bus su visais media
grotuvais, apart, optimizuotų muzikos klausymui, t.y. squeezebox ir kitų
panašių.