Tema: Re: DAB gaidys
Autorius: pjezo
Data: 2010-01-15 20:01:12
o kas trugdo?
keliesi i kaima, augini sau kiaules, vistas, darzovias bei vaisius ir gyveni valgydamas prabangu naturalu maista.

va tik kiek norinciu valgyti "savam uki uzauginta kumpi" yra pasiruose braidyti po mesla, kasdein 2 kart dienon serti kiaules?
vasaros metu nuo ausros iki sutemu kapstytis zemeje?

va tik norima megautis naturaliais dalykais neatsisakant siuolaikines civilizacijos malonumu-vat ir turim rezultata.