Tema: Re: DAB gaidys
Autorius: AS
Data: 2010-01-15 19:41:38
Taigi... Savam uky uzaugintas ir rukytas kumpis, ryte is ezero itraukti
kepti eseriai, is cia pat esanciu netrestu lauku uzaugintu darzoviu sriuba
vakarienei ir panasus dalykai. Pries maziau nei 100 meteliu toks dalykas
buvo kiekvienam kaime randamas, kitaip nelabai kas maitinosi ir skaitesi,
kad "prasciokiska". Dabar tokie dalykai skaitosi prabanga visuotiniam
pusfabrikaciu pasauly. Netgi elementariu naturaliu medvilniniu ar lininiu
rubu be sintetikos paieskoti reikia.