Tema: Re: Apsvieskite
Autorius: linuji
Data: 2009-12-13 20:37:17
nu as ne taip turbut busiu parases :) kuo naudojuos - tai stiprintuvu su
digital in :)
papildomo dac neturiu. tai ir sakau - sprendimas padorus... :)
bent jau pirmai pazinciai.

o temos autoriui - pasiziurek - hifipasaulis.lt, belcanto.lt, lyra.lt ir kt.
dabar visur bus nukainotu gaminiu, gal galima ir naujo ka paimt :)