Tema: Re: Apsvieskite
Autorius: linuji
Data: 2009-12-12 11:25:48
pritariu.
pasijami dac - pasijungi neblogas ausines - ir klausai :) po truputi
ieskodamas papildomo stipreko ir kolonkiu..

Yra dar tokie mini hifi - denon berods buna, teac.
Na, bet ten nebera erdves ieskoti kazko dar geriau paskui, nebent
atsikracius vieno ir ieskant kito :)
Nes kaip taisykle, pradejes dometis geresniu garsu ir isigijes toki mini -
paskui prasides dvejones, kad reikejo neskubet... kazka geriau paziuret ir
tt.. :)

Pas mane buvo panasi situacija... tai siuo metu tenkinuos stiprintuvu su
SPDIF iejimu ir DAC ir ausinemis, tiesa uz kurias nepagailejau siek tiek
daugiau nei kelis simtus :))) garso nera net ka lygint su visais miniais :)

tik aisku, jei reik kolonkiu zutbut iskart.. tai cia kitas dalykas..