Tema: Re: Jamo S606 5.0
Autorius: PxYra
Data: 2009-11-12 21:20:51
o tai sienos kokios, grindys, baldai ? gal ten jau tokia akustika kambario
kad baubs visos nors kiek galingesnes o gal netinkamas tom kolonkem
stipriakas.

"Bronco" <TRINTI_bronco.mai@gmail.com> wrote in message
Kažkokias Jamo teko girdėti pas pažįstamą, nupirko ir pasikvietė
paklausyti. Modelio jau nepamenu, bet gana didelės, pastatomos su žemu
dažnių dinamikais nukreiptais į šonus, mokėjo apie 1200 ar 1300 lt su
nuolaida. Tai ką aš galiu pasakyti, tik vieną žodis tinka - SIAUBAS.
Žemi baubia klausant bet ką :D Žemus nusuki ant stipro, tai arba visai
jie dingsta, o kai truputi atsuki atgal ir jie atsiranda, iškart pradeda
baubti :) Patalpa pas ji, iš akies pamatavus, kokių 17m2. Bandėm jas
visaip stumdyti, laikraščius į žemų dažnių skyles kaišiot, kad tuos
baubilus užkimšt, nepavyko :) Tai nesusilaikęs pasakiau jam, ką aš apie
tai galvoju ir išvažiavau. Sugadinau žmogui nuotaiką, o juk sakiau jam
prieš tai, nepirkt pigių Jamo. Aišku, kol aš jam nepasakiau kas blogai,
sėdėjo ir klausė tą baubimą, nieko blogo neįtardamas, nes iki to ten
kažkokius Jamo du mažiukus frontus (ale pc kolonėlių dydžio) su subu
klausė. Tai po to komplekto, šitas gražiau baubia :)

Todėl žiūrėk atsargiau su tomis Jamo, parduotuvėje akustika gali būti
padaryta fantastiška ir skambės bet kas, parsiveši namo ir nagus grauši.