Tema: Re: Jamo S606 5.0
Autorius: md
Data: 2009-11-04 09:12:09
Icetom wrote:

> Na Bronco kaip ir parašė tau įspūdžius. O nenorėtum pabandyti tokį
> variantą Tannoy Mercury F4+Mercury FC Custom+ gale tavo turimi S30.
> Tannoy portai išeina į priekį, tai arčiau sienų net galima bandyti
> statyt. Į tuos pačius 2000 Lt laisvai tilptum.

Siaip mintis gal ir nebloga, tik skirtumas pagrindinis tame, kad mineta
Jamo sistemele anot reviewu nereikalauja subo. O tavo siuloma tannoy
butu 500lt brangesne ir dar beto gali prireikti subo, kas yra dar 1000lt.

O ten pas mane ne konkreciai S30, bet Tannoy bookshelfai. As tik del
dydzio pateikiau pvz.