Tema: Re: Koloneliu pardavejams
Autorius: Icetom
Data: 2009-10-13 13:48:09
Hi Fi pasaulyje (Vilnius) buvau aną savaitę ir trupytį klausiau RX6, bet dar
nepragrotos yra. Minėjo, kad turėjo RX2, bet labai greitai nupirko. Sakė RX2
kažkas tarpinio tarp lentyninių ir pastatomų žemų srityje, nes stovi berods
20 cm žemų garsiakalbis vs 16 cm RX1 modelyje. Nežinau kaip dėl bendrų
kolonėlių matmenų. T.y. tiesioginis Focal Chorus 807V konkurentas, mano
nuomone. Pasiskambink Hifi dėl turimų modelių iš naujos RX serijos. Kauno
filialas irgi gal turi jas.