Tema: Re: Creative Audigy 2 [A400] ir digital output
Autorius: Icetom
Data: 2009-10-10 15:45:57
O jei garso pokštė pritaikyta tik coax, galima signalą konvertuoti į
toslink?

1. Creative audio console'je nustatei perdavimą per spdif (Decoder
skyriuje)? CMSS išjungiu irgi. SPDIFI/O nusistatyk dėl visą ko, pageidaujamą
samplingą 48 arba 96.

2. Tada eini į Vista garso nustatymus (paleidimo įrenginiai-playback
devices) ir ten pasirink samplingą. Nuimk varnelę nuo garso gerinimo. Garso
lygis visur ant maks.