Tema: Re: Creative Audigy 2 [A400] ir digital output
Autorius: tOMZY
Data: 2009-10-10 15:26:04
Pirkau optinį, nes mano išorinio DAC abu RCA įėjimai jau užimti, liko du laisvi optiniai.
Bet įtariu, čia windowsuose problema, nes prijungus kitą įrenginį prie kompo irgi nėr jokio signalo iš SPDIF, o jam veikiant kaip standalone - yra. Turbūt tiesiog ne bitstreamina. Bandau instaliuot foobar su asio4all, gal veiks.