Tema: Re: Squeezebox Touch arba DIGITAL STEREO evoliucija :)
Autorius: dd
Data: 2009-10-08 15:50:28
Bronco wrote:
> Žmogau, gi tau sufleruoja raktinį žodį, o tu vis nesupranti. SB serija,
> tai įrenginiai optimizuoti audiofilams ir melomanams STEREO muzikos
> klausymui. Čia jau kažkelinta SB karta ir eilinį kartą atsirado labai
> reikšmingų ir reikalingų naujovių, kurios jau išvardintos. Tai vadinasi
> evoliucija.
As viska suprantu. As nesakau, kad SB su sita serija napatobulejo. Tik
ar DAC'o pakeitima ir galimybe uzjungti usb harda yra skaitmeniniu
muzikos saltiniu evoliucija ar SB evoliucija?

> Jei sakydamas "geresni irenginiai gaminami jau senai", turi
> omenyje visokius HDD HD TV boxus, kurie kartais flac sugeba atkurt, tai
> jie niekuo nėra geresni kokybiško ir patogaus muzikos klausymo požiūriu.
> Yra pasaulyje kelios alternatyvos kitiems Slim Devices - Logitech
> kūriniams, bet analogo SB Touch šiai dienai paprasčiausiai nėra, bent
> jau už tokią kainą.

Nea as pie tv boxus negalvoju, gamina skaitmeninius saltinius nemazai
audio aparaturos gamintoju olive, linn ir tt. Nesidomiu labai jais, nes
zinau, kad audio saltinio uz kosminius pinigus nepirksiu.

O mano nuomone po SB touch isleidimo nebebus tokia neigiama, nei buvo
apie senus SB, juk pagaliau tures galimybe pasijungti bent isorini HDD.
Gal ir sau ji nusipirksiu, tai turesiu "poor man's" muzikos serveri.