Tema: Re: Squeezebox Touch arba DIGITAL STEREO evoliucija :)
Autorius: Tomas
Data: 2009-10-07 22:18:57
Nu jo, kliedesiai cai truputeli su tais kbps... :) tai ir yra kad kazkada
kazkas laikydavo 128 kbps = CD kokybe :))) Dar pamenu kazkur ant Windows ar
ant kazkokio konverterio taip rasydavo:) Tai va... Nejaugi nera kazkokios
"oficialios" lenteles ar dar konors kad butu galima palyginti AAC ir mp3? Nu
tikrai netikiu kad nera :)
Ir aplamai - ka siandien laikyti padorios kokybes radio stream'u? Pvz galit
aplygint M-1 translaicijos yra 160 kbps mp3 ir 64 kbps AACPlus. Tai nezinau
kaip jums, bet man mieliau skamba 160 kbps mp3:) Paskuj dar graziai galima
palyginti LaFesta radijoje ten ivairias kokybes :) Idomu kokia jusu nuomone
ir kokia kokybe jau reiktu priimti kaip priimtina foniniam radijos kalusymuj
:)?  Taip pat nelabai aisku kokia kokybe galima prilyginti senam geram
analoginiam FM :) ?