Tema: Re: DVD-Audio
Autorius: Bronco
Data: 2009-09-28 14:27:56
arva wrote:
> šioje vietoje esu pradinukas, todėl maišyti būdinga. Bandžiau visokius Audio DVD creatorius su kuriais rašant gaudavosi katalogai VIDEO_TS ir AUDIO_TS. DVD grotuvas, valgantis DVD Audio jų neskaitė.  Vakar sėkmingai su Solo iškepiau DVD-Audio iš 96 kHz 24 bit .wav ir mano Denonas pragrojo, atpažindamas kaip DVD-Audio. Failus 192 kHz ar 96 kHz su 24 bit .wav gaminu ir į kompą rašau pats. T.y. pasirenku reikalingą rezoliuciją ir rašau, todėl reikalingos rezoliucijos signalas kompe yra wav pavidale.  Dar nespėjau pasižiūrėti kokiuose kataloguose susirašė. Labai apsidžiaugčiau išmokęs su Nero iškepti DVD-Audio.

Tai viskas OK, taip ir reikia, t.y.:

Užkrauni 192/24 wavus į solo, paburi su nustatymais, tada paleidi juos
iškrauti į kokį nors katalogą. Aišku, galima rašyti į diską iškart, bet
man labiau patinka sumest į folderį, paklausyti ar viskas gerai, o
paskui jau imi ir su bet kuo įrašai. Solo visų nustatymų nepamenu, nes
naudojau prieš kelis metus paskutinį kartą, bet ten nieko sudėtingo
nebuvo. O su katalogais aš jau minėjau, jog DVD-AUDIO garso takelis guli
AUDIO_TS folderyje, gali pažiūrėti pats ir įsitikinsi.

>Kažkur yra ir Plextools. Kaip su tuo daiktu elgtis?

Plextools tau yra aktualūs tik tuo atveju, jei turi Plextor draivą, o
jei neturi, tai jie niekuo negeresni už Nero. Plextoolsai leidžia
išnaudoti Plextor įrenginių navarotus, tokius kaip VariREC, PowerRec,
GigaREC, AMQR, PlexErase ir pan... Tiesiogiai tai niekuo nesusiję su
DVD-AUDIO. Jie skirti pagerinti įrašo kokybę arba sutalpinti daugiau info.