Tema: Re: DVD-Audio
Autorius: Bronco
Data: 2009-09-27 22:47:05
Labai įdomu, net atsiunti nuorodą į wiki, bet, panašu, pats jos nelabai
skaitei. Audio Solo yra authoringo programa, kuri paruošia tau failus
DVD-AUDIO kūrimui (konvertuoja, miksuoja, upsamplina, downsamplina ir
pan.), taip pat ji moka vėliau juos ir įrašyti į balvankę, bet tai jau
nėra šios programos unikali galimybė. Įrašyti tu gali su bet kokia
programa. Todėl arba aš nesuprantu, ko tau visgi reikia, arba pats kažko
nesuvoki ar blogai suformuluoji.

O Audio DVD visų įmanomų atmainų su DVD-AUDIO aš nepainioju. Būtent pas
vadinamuosius Audio DVD garsas būna surašytas į vob failus LPCM, AC3 ir
DTS takelių pavidale ir guli VIDEO_TS kataloge, o tikrieji DVD-AUDIO
garso takelius saugo AUDIO_TS kataloge.

p.s. įtariu, jog tu norėjai paklausti "su kuo konvertuoti tam tikrus
audio 192 kHz 24bit failus, kad vėliau būtų galima įrašyti DVD-AUDIO". O
paklausei - "su kuo juos įrašyti", kas yra visiškai ne problema, gali
rašyti su tuo pačiu Nero.