Tema: Re: klausimas apie varza
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-09-10 23:57:42
Evaldas wrote:

>  Tranzistorinio stiprintuvo (dinaminė) išėjimo varža yra 0,001 omu eilės. Kaip kolonėlių varža gali būti mažesnė už šią reikšmę ? Nepainiokim išėjimo varžos su rekomenduota apkrovimo varža.
> Clipingas atsiranda kai pradeda suveikinėt stiprintuvo apsaugos. Reikia turėti proto ir žinoti, kad prie 4 om negalima garso rankenėlės sukti tiek pat kiek ir prie 8 om. Nes ta pati galia pasiekiama prie mažiau garso rankenėlės padalų.

skaiciau skaiciau ir vistiek nesupratau... mano koloneliu filtruose
idetos papildomos dvi varzos, ar gali but kad jos idetos padidint
bendrai koloneles varzai? filtrai kadangi vis dar sudege ir tik dabar
radau kas sutvarkys, tai galvoju kaip cia butu geriau: kadangi
stiprintvuas gerokai galingesnis uz koloneles, del ko koloneles megsta
daznai pasvilti, tai geriau vis tik daugiau ar maziau omu, tam kad
sukant rankenele butu maziau sansu susvilint kolonele?..