Tema: Re: klausimas apie varza
Autorius: Necris
Data: 2009-09-10 23:19:07
Nu o tai del ko tada cliping'as atsiranda?
Ne tada kai varza koloneliu gerokai mazesne nei stiprintuvo?
Ir kodel patariama saugot stiprintuva tokiais atvejais nuo uzsilenkimo?

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4415 (20090910) __________

http://www.eset.com