Tema: Re: Ar klauset kas Asus Xonar STX?
Autorius: Necris
Data: 2009-09-08 21:31:20
na taip, bet ir garso plokste gi ta pati daro :)
tiesa, jauciasi kazkoks snobiskumas vidiniu garso kortu atzvilgiu
pas audiofilus - atseit, viskas kas kompo viduj, pasmerkta
prastai kokybei del trukdziu, prasto maitinimo ir t.t.
Bet taip paprastai kalba tie, kurie niekad patys ir neklause
Lynx, RME ar panasiu ploksciu. Kazkodel itariu, kad
Asus Xonar irgi turi ka pasakyt siuo klausimu.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4407 (20090908) __________

http://www.eset.com