Tema: Re: Ar klauset kas Asus Xonar STX?
Autorius: Necris
Data: 2009-09-08 16:50:55
Visokie Squizebox tai net ne Xonaro lygoj, ner ka kalbet.
Vat tik idomu kaip lyginant su geru external dac.
Tureciau neuzilgo isigyt Zhaolu D3.0 su TG-link sasaja,
idomu butu padaryt dvikova.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4405 (20090908) __________

http://www.eset.com