Tema: Re: lentynukes
Autorius: Dainiushas
Data: 2019-12-06 23:31:22
na aš tai kažkaip įsitikinęs, kad pigių JBL'ų gamintojas tikrai
nuoširdžiai pasiparino tik dėl vieno - kaip tą brukalą kuo pigiau
pagamint ir kuo brangiau parduot :). Ir nebus ten nei detaliai nei ne
plokščiai.....

aš kažkada irgi su panašiom mintim vaikščiojau klausiau.....ir
nusipirkau ausines :D

Paskui pasidariau DIY už brangiai.....ir vie tiek toliau klausau ausines :D