Tema: Re: lentynukes
Autorius: PxYra
Data: 2019-12-06 19:58:04
pats kramtyk jei neskiri kuom skirias monitoriai nuo JBL, skirtumai beje
garse nemenki, zmogus lyg ne garso studija isirengti ruosias, kad ir
megejiska, is kur toks tikras kad kad zmogus tokio garso salininkas, po
belekokiu JBL jam neskambes tie monitoriai, bus visko per maza o adaptacijos
laikotarpis nemenkas kol persiorentuos