Tema: Re: Stiprintuvo + kolonėlių combo
Autorius: 中国百强
Data: 2019-11-18 22:42:57
va pvz vaikis studentas į studyje pajamė tokius:
https://www.adam-audio.com/en/t-series/t7v/

ir pakomentavo:
koloneles puikios viskam isskyrus sudetinga elektronine muzika su daug zemu,
rockas, akustine ir klasikine muzika labai graziai skamba, ypac is erdves ir
aukstu dazniu puses, kaip uz tokia kaina rekomenduociau bet kam

tai gal nebūtinnai būtinna visą visą biužetą išleist pilnai visą 1k?
jeigu nekašką abu suprantat apie aparatus tai gal ir už mažeu paeitų ;)

"Zyza"  wrote in message news:qqugfg$1pv$1@news.omnitel.net...

Vis tiek nesuprantu kodėl geriau aktyvios... Tipo tos už 1000€ bus
geriau nei 600€ stipriakas ir 400€ kolonkės?