Tema: Re: Stiprintuvo + kolonėlių combo
Autorius: Dainiushas
Data: 2019-11-17 21:47:27
kažkaip nžn, nebūčiau linkęs tikėt tiek tuo iš principo tiek kažkokių
rekomendacijų aktualumu konkrečiam komplektui, konkrečiam klausytojui ir
galų gale konkrečiai patalpai kur bus klausoma....

apskritai, jaučiu braukčiau kriterijų "grindinės" ir imčiau kažkokias
aktyvias kolonėlęs, už 1000 išeis jau pusė velnio net naujos.