Tema: Re: Nešiojamas garsiakalbis
Autorius: [mikro]
Data: 2018-12-20 10:37:43
o tu sita girdejas kaip groja?
nachui ja. persistenge jie su dsp. ar tyliai ar garsiai, nuolatinis
pumpavimasis. su tokiu compresingu tai tik isjungti norisi ja greiciau..,
ir px kokia muzika, o jei trankesne tai totali bybiene ten...

"Dainiushas"  wrote in message news:pve7i0$ocd$1@trimpas.omnitel.net...

beje

https://www.amazon.de/Bang-Olufsen-Beoplay-Bluetooth-Lautsprecher-tragbarer/dp/B01LYFD54F/ref=sr_1_3?ie=UTF8&qid=1545249070&sr=8-3&keywords=beoplay+a2