Tema: Re: Nešiojamas garsiakalbis
Autorius: Julius
Data: 2018-12-18 15:28:20
Bronco <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> Wrote in message:

> Kai pamačiau IKEA šitas kolonėlės, lengvai nustebau, bet sustojau ir
> nepatingėjau pajungt telefoną įvertinimui. Ta didesnė skambėjo
> pastebimai geriau, nei bet kuris mano kada nors girdėtas BT
> garsiakalbis. Manau, šioje kainų kategorijoje nieko geriau skambančio
> nerasi.
>
> Papildomi pliusai - prireikus, galima nusipirkti ir į jį įsidėti gana
> didelę li-ion bateriją (guli IKEA lentynose šalia) ir papildomai
> komplektuojamas stovas.
>
> Minusai ten iš esmės du - nėra jokios apsaugos nuo drėgmės, tad net su
> [...]

Ačiū Bronco už išsamią apžvalgą. Pasitikiu Tavo ausimis, nes apie
 akių teisingumą aš jau žinau.
Paprastas kvadratainas dėžiukas, primenantis radijo tašką. Ir
 kaina žavinga. Tik blyn nuliūdau, kad IKEA internetu neprekiauja.
 Po galais nelėkt į kitą LT kraštą dėl jos. O kai važiuosi iki
 pardės, tai ir galimas turėtojas bus kartu. Staigmenos nebebus.

--
Storas