Tema: Re: Transformatoriaus burzgimas
Autorius: Gostis
Data: 2018-06-05 15:25:14
O jei pabandžius prie nepertraukiamo maitinimo šaltinio (UPS'o) su sinusiniu išėjimu pajungti?
Atjungiant AC padavimą jam, aišku, kad dirbtų nuo baterijos.
Čia grynai techninis pamąstymas, daugelis audiofilų turbūt duotų į nosį už tokio "power source" pasiūlymą.

"John" <nomail@nomail.nomail> wrote in message news:pf5q68$gve$1@trimpas.omnitel.net...
| Na kiek isskaiciau cia per menesi laiko, kad labai daug kam sita problema yra, ir butent ant brangesniu stiprintuvu su
toroidiniais transformatoriais. Tiek integruotu, tiek galios stiprintuvu. Aisku jei toli tas stiprintuvas padetas, tai nesigiridi,
bet jei prieini arciau, arba tyliu paros metu, tai galima isgirsti.

| Dabar konkreciai kalbu apie sita:
| http://www.audioaffair.co.uk/naim-supernait-2-integrated-amplifier
|
| Pirkau anglijoj firminej parduotuvej, ir jau esu pakeites del to burzgimo, taciau situacija ta pati. Gamintojas aiskina, kad del
"nesvariu" elektros ivadu, pagrinde del DC nuotekio, taciau nieko kito negalejo pasiulyti, kaip apart dedikuoto elektros ivado. Bet
ir siuo atveju tai situacijos neissprestu, nes visam name, kur bejungciau, jauciasi burzgimas, isjungus absoliuciai visus elektros
prietaisus. Tai vadinas triuksmavimas ateina is isores. O apie DC blokerius Naim'as kategoriskai atsisako sneket, nes atseit
negarantuoja del garso kokybes. Del to ir yra ant brangesniu stiprintuvu tas burzgimas (kaip ir eMJei minejo), nes jie nededa jokiu
papildomu filtru i grandine, nes atseit tai sumazina garso kokybe. Pasekoje garsas geresnis, bet uztat transformatorius labiua
reaguoja i nesvrias elektros linijas. Pigesniuose matyt prideda visokiu filtru, blokatoriu ir tyliai dirba tas transformatorius.

| Zodziu pats pradejau dometis apie DC blokerius, kur ir pastinau linkus. Nes burzgimo priezastis atseit ir yra DC nuotekis
grandinej, kad ir labai mazas, vos vos, bet to uztenka, kad transformatorius pradetu burgzti. Yra ir didesnis tu blokeriu
pasirinkimas. Tai vat ir galvoju, ar lietuvoj naudoja kas ir ar yra kazkokiu analogu, nes nepavyko rasti. Nes nesinori pirkti daikto
uz 600 eur ir patikrinus suprasti, kad nieko jis nepadeda. Nors tu filtru gamintojai aiskina, kad nors ir nesumazetu burzgimas
transformatoriuje, taciau garso kokybe vistiek pageretu, tai bent siokia tokia nauda butu :).

| Dar tiesa manuale isskaiciau tokia pastraipa, tai kaip ir patvirtina ji viska:
| "A hi-fi system usually shares a mains circuit with other household equipment some of which can cause distortion of the mains
waveform. This distortion can in turn lead to mechanical hum from mains transformers. Some Naim transformers are large in size,
making them relatively sensitive to such distortion, and it may be necessary to take account of transformer hum when siting your
equipment. Transformer hum is not transmitted through the speakers and has no effect on the performance of the system; however, a
separate mains circuit may reduce it. Such a circuit (ideally with a 30 or 45 Amp rating) will also generally improve system
performance. Advice on the installation of a separate mains circuit should be sought from a qualified electrician"

transformatorius idetas. Kiek zinau visi stiprintuvai su tokiais transformatoriais daugiau ar maziau uzia, priklausomai nuo modelio.