Tema: Re: Transformatoriaus burzgimas
Autorius: eMJei
Data: 2018-06-04 12:33:43
Aš buvau susiduręs su tokiomis specifinėmis vibracijomis iš galimai
toroido. Sunku pasakyt dėl ko, manau gal kažkas su stiprintuvu
(brangokas, labai žinomos firmos, naujas, kaina 5000 Lt, firmos dėl
reklamos neminėsiu). Bandyk nuvežti į kitą rajoną kur pajungti, pas
tėvus kokius, kad atmest vietinio namo/buto elektros tiekimo niuansus.
Aš nebandžiau. Galvoju kad neturėtų taip būti, manau ten tiesiog gal
gedimas stipreke buvo... garsui įtakos neturėjo, garsas puikus.