Tema: Re: Bliupupinė kolonėlė
Autorius: [mikro]
Data: 2018-05-02 11:52:03
nevisada 4cm lygu 4cm. tas xiaomis sudu kruva pries denona. denonas tas
tikrai groja.
yra ir turio reikalai, garsiakalbio eiga, dsp ir kt... tavo tame b&o irgi 2
pasyvus stovi, kas kad 14 cm garsiakalbis, bet be pasyviu niekur irgi:D
vat mano priestai turetas bem'as turejo fazika, ir jokios pasyvios
membranos. grojo jis visai neblogai, net gaila, kad pasimire:)

"Dainiushas"  wrote in message news:pcbm7u$mj4$1@trimpas.omnitel.net...

bet šiaip tai būt gerai paklausyt, nes kaip jau kalbėta - pasyvus
radiatorius yra rezonansinis daiktas ir ką jis ten begrotų,  viską
vienodai.....
nes 4cm grsiskalbiai tai ir šitoj http://www.mi.com/en/speaker/specs/ :)