Tema: Re: Bliupupinė kolonėlė
Autorius: [mikro]
Data: 2018-04-30 17:00:47
kad kazkaip mano vartojimui, nei turetas bem hl2021, nei dabartinis
dockin'as nenervuoja, vien todel, kad neturiu kazkokiu dideliu lukesciu, o
ir klausoma taigi taipskant, krapstantis po soda visoks internetinis
radijas, kuris per bileka sudinai groja.
cia taspats, kad pisti sau smegenis vaziuojant su citybee, kad chujovai
groja fjiato pisalkes...

"Dainiushas"  wrote in message news:pc76vp$b4d$1@trimpas.omnitel.net...

tai va, syk jau yra noras klausyt - tai gal geriau sumokėt ir džiaugtis.
Nes išmest 200€ subinėn ir nervuotis kiekvieną dieną.