Tema: Re: AusinÄ—s iki 60-80ā‚¬?
Autorius: MumZer
Data: 2016-10-29 00:23:19
Vienžo. Daviau linką tam kaimynui, o tas ir nusipirko.

Nu bet pz..

1. Tai demo modelis (niekur nebuvo minėta)

2. Kairės ausis apdaila elementariai nukritinėja nes matyt buvo lupta
(ieškojo kur batarkę įkišt gal??) come'on, ausinių "kaina 200€", o tik
nupirktą reikia klijuot?

3. Groja tai bbz. Visiškai nesužavėjo nei su NC ne be jo.

4. Teko kompe sudėt APO ekvalaizerį ir numušt žemyn tą baubimą..

Minusas LediniamTonui už rekomendaciją :)