Tema: Re: AusinÄ—s iki 60-80ā‚¬?
Autorius: MumZer
Data: 2016-10-18 03:17:12
tipo sakai aš durnas? :))

aiškinu, kodėl ėjau:
elektromarkte pirkęs ne vieną daiktą (plius minus 50€ vertės visi), nes
....būgnai....
ten kaina yra tokia pati kaip jų interneto puslapyje ir
....būgnai..
daugumai tokios (ir ne tik tokios) kainos daiktų praktiškai nesiskiria
nuo visokių pigu.lt ir rde.lt - gal tik asortimentas siauresnis, nes
negali visko turėt
aš kartais spec kai reikia ko iš internetinių dar paieškau elektromarkto
saite ar jei pakeliui - parduotuvėj.
nes kainos - daugumoj atveju tokios pat arba kartais ir geresnės
(nesuprantu kodėl)

tai topocentras ir lieka lopų centru

customer experience toks idiotiškas gavosi: konsultantas man pasiūlė
online nusipirkti (nu tipo telefonu) ir "gal jie spės per dvi valandas"
man išduoti..

XXI amžius
negi jie nėra numatę savo procesuose tokio varianto, kad ateina žmogus
jau su "penegais" ir pardavimas įvyktų čia ir dabar, nepaleidžiant jo
besikeikiančio namo ir neaišku ar norėsiančio grįžt? :)