Tema: Re: subwooferio pajungimas prie stereo
Autorius: fiedzia
Data: 2016-09-04 16:08:54
Pas mane subas uz kokius 200 euru. Jis turi stereo iejimus ir isejimus.
Tikriausiai paduoda i suba signala; subs pasiima zema dazni, o atfiltruota
paduoda i stereo stiprintuvo iejima. Isigyk, o garsiakalbi ismesk lauk.
Beje, uzklausiau pas pazistama, kuris man autoritetas del sub'o grindyse
http://www.gramofonas.lt/lt/klubas/diskusijos/read.php?FID=10&TID=3664
tai uzgarantavo, kad turesiu bumcikus, o ne muzikini garsa. Zemas, pagal ji,
turi buti frontalinis