Tema: Re: subwooferio pajungimas prie stereo
Autorius: Signalizacija
Data: 2016-08-29 07:05:55
elementarus stiprintuvas su line out'ais po garso reguliatoriaus,
elementarus resyveriukas su sub out'u, arba lituoklis i rankas ir
pasidarai išėjimus tiesiai nuo garso reguliatoriaus (galinuko iejimo)

Beje ta galia i subus, vidurius, aukštadažnius labai paprastai paskirsto
filtrai esantys kolonelese