Tema: Re: Papasakokit dabar apie stiprintuvus
Autorius: fenix@w
Data: 2016-09-01 11:55:36
2016.09.01 11:50, TOMas rašė:
> Zinai, gal tiek to nebesigincysiu daugiau, nes matau beprasmiska, jei
> nesugebi nuo pradziu paskaityt ka rasau :) pakartosiu paskutini (jau net
> nebesuskaiciuoju kelinta) karta. Tavo tikslas turetu buti paciam
> nusiripinti kad ir su LAME bent 2 skirtingo bitrait'o variantus ir su
> vieno zmogaus pagalba pasidaryt paprasciausia akla testa. VISKAS:) O tu
> cia kalbi apie kazkokius balius - festivalius :)   Normalaus paprasto
> testo rezultatus jau butu galima aptarineti, o ne kazkokius interneto
> narsyklese atliktus testus :) O del mano girdejimo-negirdejimo
> [...]

tai tau, kaip daug rasanciau atsakau:
as JAUCIU skirtuma ant shudinu kolonkiu, darbe pasidariau.
kad negaisinti laiko ant tokio akivaizdaus dalyka padarysiu
testa-baliuka, su draugais, bus bent kazkiek idomumo ne vien tik laiko
gaisimas. nusiripinsiu cd tuo paciu nustatymu tik skirtingais bitrate.
galiu is interneto pasiimt gatavus. whatever.
ivaziavai? ar siaip jautrus?
pats padaryk testa su spygliais ir be. paprasyk, kad kas nors pakilnotu
kolonkes tau nematant.