Tema: Re: Papasakokit dabar apie stiprintuvus
Autorius: TOMas
Data: 2016-09-01 11:18:09
Taip, "isirodyti" sau gali kiekvienas, bet tik jokiu budu ne internetiniuose
testuose, manau pats supranti kodel arba cia apsimeti kad nesupranti, o jei
tikrai nesupranti, tai skaityk viska nuo pradziu ka rasiau kol suprasi :)
Cia mano nuomone, o pats, jei manai kad viska girdi net normaliai
neistestaves tai puiku :) Bet but grazu bent kol kas neteigti kad viskas
"taip akivaizdziai skiriasi" :)

"fenix@w"  parašė naujienų news:nq8n1a$mie$1@trimpas.omnitel.net...

2016.09.01 10:32, TOMas rašė:
> As dar karta kartoju - kol nepasibandysi pats su savo pasigamintais
> failais tol diskusija beprasmiska - tie visi internetiniai testukai
> nieko verti ir dziaugtis, kad "skirtumas akivaizdus" dar ankstoka :)

na, as sau jau isirodziau, ir atrodo, yra daugiau zmoniu kurie skiria,
bet del sventos grupso ramybes - tebunie.