Tema: Re: kambario akustika
Autorius: Dikiz
Data: 2016-07-22 11:17:48
jo irgi kazka tokio dariau :
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/e7/bb/96/e7bb9621c33b28e0769726b96af7456e.jpg
darbo yra ka veikti supjeustyti simtus vienetu,o jei didesnis ir
tukstanciais:) bet smagus toks uzsiemimas/hobis :)
 Dabar smagiau klausytis muzika.Anksciau per aida nejo klausyti,o bass
trapai nebutinai stacionarus turi buti,galima ir   acinesti is kito kambario
jei jau baisos bedos :)
Aisku dar kazkas keeisi daisdes yra dar pora minciu,bet ce turbut
rudens/ziemos vakarams kai nebus ka viekti bus palikta :)

p.s. su antra puse nebuvo jokiu problemu,buvo ir palaike/padejo visas
"nesamones" daryti.
 :)
"spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message
> Turiu maumeny kažką tokio:
> https://goo.gl/jv13Hq

---
Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės programinės įrangos.