Tema: Re: kambario akustika
Autorius: Dikiz
Data: 2016-07-21 15:37:52
as neskubedamas dariau po biski siektiek...buvo roletai ant langu ir
dienines uzuolaidos,nu nedziugino nors tuka(grindys plyteles,akvariumas ir
t.t.t) tada ant visu langu supirkau storas uzuolaidas,padejo labai
neblogai,bet dar truko,kazkuria diena buvo laisviau tai padariau pora bass
trapu(nes medziagosaltike nuo uzuolaidu buvo,vatos irgi turejau,medzio
irgi).Padiejus uz nuharos/sone viena jautesi skirtumas,padariau dar
viena,tai isvisgerai :) O per velykas susilipinau qr difuzoriu,labiau del
pazaidimo nei realios naudos,nors ir tas dave nedideli ,bet juntama
skirtuma.Kai viskas blogai buna kambary,tai kiek viena smulkmena padeda I
gera puse.Jokio kilimo nera kambari,baldai odiniai  ir t.t. :(

"tOMZY" <tomas@TRINTIpremjeras.lt> wrote in message
> na, man reikia ir estetiško vaizdo, toks netinka :)

> --

---
Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės programinės įrangos.