Tema: Re: REQ: patarimo del Sonos Play 5
Autorius: shadow
Data: 2016-07-05 09:58:46
Vakar ir man akis uzkliuvo uz  airaudio. Beda,kad ziauriai truksta
 laiko bandyt viska. Noretusi isgirst jau isbandyta
 buda.
Deezer,spotify,radija ir aibe kt niekuciu turi pats sonos. Tik jie
 visiskai nedomina.
Su playlistais ir kt audio failais tp jokios problemos-eina tiek
 is androidu tiek is pc.
Bet vat kaip paleisti audio per wi-fi i sonos ziurint filma ar
 siaip video online?

P.s.
Ne,nepilstai,kazkokia kryptis yra,dekui.
Turim cia etatiniu pilstytoju kone visuose grupsuose :-)

--
shadow