Tema: Re: REQ: patarimo del Sonos Play 5
Autorius: Rimas
Data: 2016-07-05 08:43:03
On 2016.07.04 18:45, shadow wrote:
> Yra subj,bet nepavyksta paleisti audio streamo per wi-fi.
> Situacija: tiek androidas,tiek pc irengini 'mato',taciau per sonos
>   appsa is androido niekas 'neina',o pc groja tik tai,ka 'sukisi' i
>   ta pati sonos serveri. O bet taciau yra noras strymint audio
>   ziurint koki tai filma,ar youtube pc.
> Pavirsutiniskos google paieskos rezultato nedave,tad viliuosi,jog
>   newsuose yra irenginio vartotoju ir info pavyks gauti
>   greiciau.
> Klausimas: ar tikrai galima strymint bet koki audio is pc (kaip
>   tikino pardavejas),ar vis tik reikia papildomu pribumbasu beigi
> [...]

Mano kuklia nuomone, jei nori streamint iš android ką daugiau, nei duoda
standartiniai divaiso primumbasai (šiuo atveju Sonos),
tai reikia kažko panašaus į http://www.airaudio.eu/

Berods mokamas (sau turiu nusipirkęs) ir reikia root, kad normaliai veikų.
Filmų ir youtubo nestryminau (nėra poreikio) bet iš visų kitų apsų (na
is serijos deezer, pc radio, Digitally imported ir pan)
tai iš planšeto ar tel be problemų eina per wifi (ne bluetooth) į
kažkokį kinietiška "airaudio" divaisą.

P.S. Sonos streamins tik tai, ką palaiko iš savęs (spotify ir pan), bet
jei nori ko kito - tai nieko nebus. Bent jau android'e.

P.P.S jei čia per daug nekonkretu (pilstau iš tuščio į kiaurą) tai
nekreipk dėmesio :)